Druk plakatów cyfrowych w niskim nakładzie
Wydrukowanie plakatu A4 niekoniecznie jest w stanie przyciągnąć spostrzeżenie klientów, którzy mogą znajdować się w najbliższej okolicy naszego sklepu bądź biura. Czasem poinformowanie potencjalnych klientów o nowej promocji nie jest proste, bowiem przedsiębiorcy wykorzystują do tego celu niezmiernie mnóstwo narzędzi. Bez cienia wątpliwości dużą skutecznością może pochwalić się przede wszystkim Internet, a więc profile na portalach społecznościowych oraz własna strona internetowa. Chcąc dotrzeć do szerszego grona klientów, którzy niekoniecznie korzystają na co dzień z Internetu wystarczy zainteresować się tym, co mają nam do zaoferowania plakaty b1. Zlecając ich wydruk w fachowej firmie będziemy musieli zapłacić 12-15 zł brutto za pojedynczy plakat, jednak jego wymiary będą doprawdy imponujące – 707x1000 mm. Plakat będzie jednocześnie skutecznym nośnikiem reklamowym, który da się zauważyć przez praktycznie każdego.
Niesłychanie częstokroć plakaty w tym formacie trafiają na słupy ogłoszeniowe w dość uczęszczanych lokalizacjach, co ma szansę przynieść pozytywny efekt. Większa część przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z konieczności dotarcia do możliwie najszerszego grona potencjalnych odbiorców. Potencjalnie nieco mniejsze możliwości dają plakaty a1, co ma związek z ich wyraźnie mniejszym formatem (594x841 mm). Interesujący projekt graficzny plakatu oraz umieszczenie go np. w obrębie witryny sklepowej może jednak przynieść co najmniej zadowalający efekt, co potwierdza dużo posiadaczy przedsiębiorstw.
Niesłychanie częstokroć plakaty w tym formacie trafiają na słupy ogłoszeniowe w dość uczęszczanych lokalizacjach, co ma szansę przynieść pozytywny efekt. Większa część przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z konieczności dotarcia do możliwie najszerszego grona potencjalnych odbiorców. Potencjalnie nieco mniejsze możliwości dają plakaty a1, co ma związek z ich wyraźnie mniejszym formatem (594x841 mm). Interesujący projekt graficzny plakatu oraz umieszczenie go np. w obrębie witryny sklepowej może jednak przynieść co najmniej zadowalający efekt, co potwierdza dużo posiadaczy przedsiębiorstw.